Nu numai ca ofera solutii reale si verificate dar stabileste o noua regula in Blog World:
"Nu explicatiile pompoase si limbajul superior fac pamantul sa se invarta"
Ai nevoie de un sfat simplu pentru a rezolva singur o problema la PC-ul de acasa sau de la birou?
Apeleaza cu incredere la acest site..

Puteti apela la acest tip de servicii cand:
-Aveti calculatorul virusat;
-Nu reusiti sa instalati/reinstalati sitemul de operare (Windows XP, 2000, Windows 7, etc.);
-Doriti sa instalati un joc nou;
-Intampinati dificultati in navigare pe internet;
Si multe alte astfel de provocari.

luni, 21 februarie 2011

Intrerupere sunet dupa ce am bagat RAM

Am cumparat recent 2 memorii ram, una kingmax 2gb 667mhz ddr2 si un kingmax 2gb 800mhz tot ddr2 si cand am bagat cel cu 667mhz merge bine calculatorul dar cand adaug si a doua placuta cu 800 de mhz sunetul imi sacadeaza dar foarte putin ,dar totusi se aude la melodii...nu am probleme cu blocare sau ceva de genu ,doar ca sunetul se intrerupe...asa cam la 2-5 sec...


-Hmm...ciudat ... sper sa stie cineva raspunsul,ca eu nu m-am intalnit cu asa ceva pana acuma.Sunt curios care e solutia..
Admin1

2 comentarii:

  1. Te rog sa mentionezi cate sloturi pentru rami sunt disponibile in acest moment.
    E important sa respecti paritatea:
    1-3
    2-4
    Daca ai doua placute de rami fa in asa fel incat sa lasi liber un slot intre placile tale.
    Te rog sa revii cu amanunte...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    Am un site dedicat examenului de titularizare. Contine subiecte, programe si alte informatii despre titularizare.
    Site-ul meu este http://examentitularizare.blogspot.com, are o medie de peste 400 de utilizatori unici pe zi si as dori un schimb de link cu site-ul dvs.
    Va rog sa-mi raspundeti daca ati fi de acord cu aceasta colaborare.

    Va multumesc si va doresc o zi buna.

    RăspundețiȘtergere

Instaleaza Toolbar Ajutor Pc

Powered by Conduit